2018. december 3., hétfő

Mamó Mesél - Nálam járt Télapó

Csengettek, ajtót nyitottam.
Képzeld! Ott állt Télapó!
Rám mosolygott, s megkérdezte:
Ki ez a kicsi lurkó?

Jancsi! Te meg Télapó vagy!
Megkaptad a levelem?
Jé, olyan vagy, mint nagyapa!
Majd te is mesélsz nekem?

Miért nem veszed le a sapkád?
Nem nehéz a puttonyod?
Tudom ám, hogy mit rejt a zsák!
Ugye tudod, hogy jó vagyok?

És igaz, hogy van egy szánod?
Nem harap a rénszarvas?
Mondd Télapó, hol van a hó?
És te milyen öreg vagy?

Ő mosolyogva ölbe vett,
minden kérdésre felelt.
Még úgy kérdezgettem volna,
de várta már sok gyerek.

Gyorsan elmondtam hát neki
a mikulás versemet,
ő megdicsért és zsákjából
egy szép csomagot elővett.

Megköszöntem, kikísértem,
apa nagyon büszke volt!
Maradj mindig ilyen kedves!
mondta és elballagott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése