2017. február 21., kedd

Farsangoltunk

Óvónéni kihirdette,
farsang lesz az oviban!
Hogy mik legyünk a tesómmal,
délre ki is találtam.

Én leszek a kék egyszarvú,
a kis tesóm egy maci,
két jó álarcot akartunk,
anya jött segiteni.

Kivágtunk kartonpapirból
két kis kerek fejecskét,
befestettük, meggumiztuk,
vágtunk rá két kerek lyukat,
ott lesz majd a szemecskénk.

És épp, mikor felpróbáltuk,
akkor ért haza apa,
meglátott minket és bizony
torkán akadt a szava!

Óh, azt hiszem, véletlenül
elvétettem az ajtót,
azt gondoltam, itthon leszek,
s kis állatkertben vagyok.

S mivel egy kis huncutságra
apa mindig kapható,
négykézlábra állt, s azt mondta:
gyertek, én leszek a ló.

Üljetek fel a hátamra!
És egy nagyot dobbantott,
igy történt, hogy egy egyszarvú
s egy kis mackó
egy lóháton baktatott.

Körbeügettük a lakást,
a lovacska jó hangosan nyihogott,
az egyszarvú s a kis mackó
jó nagyokat kacagott.

Anya, mint állat idomár
a konyhában kis tálunkba
bekészitett nagyon finom
túrórudi abrakot.

Egész héten farsangoltunk,
a lovacska lesántult,
tesómmal mézzel bekentük,
erre kicsit feljajdult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése